QoinPro

QoinPro.com: Free Bitcoins every 24 hours

17 Mayıs 2014 Cumartesi

Onsepeti.com

Onsepeti.com diye akıllıca hazırlanmış bir siteden bahsetmek istiyorum. Sitenin kavram anlayışı hoşuma gitti sade, basit olması ve 10 lira ya yapılacak işlerden bahsetmesi etkiledi..

Aklınıza gelebilecek her konuda ilan verebiliyorsunuz. Her konuda ilana rastlayabiliyorsunuz.. Bende üye oldum ve denemek istedim.. Biraz da olsa deneyimlerimi buraya yazmak istedim. Sizinle ilgilenmeleri, ilanları yaklaşık beş dakika da yayına almaları artı bir etken..

Yayın hayatlarına yeni başlamış olsalar da izledikleri yol, iyi bir yerlere geleceklerinin göstergesi.. Diğer bu tarz siteler gibi değiller, bi sıcaklık olduğu belli..

Sloganıyla OnSepeti.com un hazırladığı eğlenceli video aşağıda;




Site linki burada;

Onsepeti.com

Facebook

Twitter

Slogan bile buldum 'Tak sepeti koluna, Herkes onsepeti.com'a!' :) bi bunu düşünün derim:)

Yayın hayatında kendilerine başarılar diliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder